Brand development overstijgt de oppervlakkige aspecten van logo-ontwerp en kleurkeuze. De eerste stap hoort er altijd uit te bestaan uw merk en uw verlangens tot in de donkerste krochten te doorgronden. Pas daarna kan de opbouw beginnen.
Brand development is veel meer dan grafische vormgeving. Het is het destilleren van het DNA van uw bedrijf en uw doelen tot een brand story. Deze narratieve benadering vormt de essentie om uw positie in de markt met precisie te kunnen benaderen. Hoe wenst u gezien te worden, en reflecteert dit verlangen überhaupt uw ware identiteit?
Pas wanneer uw merk is gestript tot de naakte essentie, grijpen onze creatieve geesten deze solide basis aan voor de conceptie van een logo, een passende promise (de belofte die u maakt naar uw klanten) en waardes waarin zowel uw teamleden als externe connecties uw merk in kunnen herkennen. Voor de hardcore branding-fanatici kunnen we zelfs nog een stapje verder gaan: hoe uw merk te vertalen naar concreet gedrag van uw medewerkers?
Het resultaat is een alomvattende inhoudelijke, vormelijke en strategische corporate identity die u een spiegel voorhoudt. En dus geen platte koek waar net zo goed een andere bedrijfsnaam onder zou kunnen komen.
De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. Like a Virgin doet zelfs de moeite niet. Geef ons maar de 7 hoofdzonden als salesstrategie of businessmodel. Het doel heiligt de middelen. Sinful marketing. De toekomst is aan de zondaars. Dat geven we u op een maagdelijk blaadje.
BTW: BE0538.982.181 — Privacy policy
Copyright © Like a Virgin 2024