Vandemoortele® presents Hannibal: saus van 2018

Om van Hannibal de bestverkochte en meest gesmaakte saus van 2018 te maken, klopte Vandemoortele® aan bij Like a Virgin. Ons team zette een campagne op poten met drie vormen van communicatie: richting de groothandel, de friturist en de consument. Van de groothandel wilden we een lange termijn partner maken, de friturist wilden we overtuigen om Hannibal permanent in zijn aanbod op te nemen en de consument wilden we over de streep trekken via een grootschalige campagne met bijhorende wedstrijd.

 

Vandemoortele® geeft één miljoen sausjes cadeau

Met een sprekend campagnebeeld en point-of-sales materiaal in de frituur overtuigden we elke Belg en Luxemburger om Hannibal te proeven. Tijdens het Nationale Hannibalweekend op 13 en 14 april 2018 deelden de deelnemende frituren daarom gratis porties Hannibal uit bij een pakje friet met Vandemoortele® saus. Één miljoen sausjes om exact te zijn!

 

Win één jaar gratis friet met Hannibal

De gratis sausjes campagne werd uitgebreid tot eind 2018. Iedereen die surfte naar de microsite www.frietjesverkiezenhannibal.be maakte kans op één jaar gratis friet met Vandemoortele® Hannibal. Per maand werd één winnaar per regio uitgeroepen. Hij of zij kreeg één jaar lang gratis een kleine portie friet met Vandemoortele® Hannibal bij zijn of haar lokale Vandemoortele® frituur.

 

Omdat smaken verschillen

Ook in 2019 is Vandemoortele® alom vertegenwoordigd. Benieuwd naar de vervolgcampagne? Stay tuned, onze volgende blog komt er snel aan.

 

Wilt u zelf een groot- of kleinschalige campagne op poten zetten om uw verkoop te doen stijgen? Contacteer ons, onze salesboosters zitten graag met u samen. 09 296 62 21 of info@likeavirgin.be!