De uitdaging?
Plakman was eigenlijk een “plakvrouw”. De naam insinueerde bovendien dat het puur over “plakken” ging. Het was een eerder praktische naam die het ontwerpen en plaatsen van belettering omvatte. De rest van uw interieur kon ze ook aankleden, maar daarvoor was ze net iets minder gekend. Nochtans deden haar concepten menig ogen opentrekken. U moest alleen weten dat u bij Plakman terechtkon.
Plakman wordt Upart
De naam dekte duidelijk de lading niet meer van wat ze allemaal kon. Plakman was te eenzijdig. Architect zijnde wou ze meer, ze wou haar architectenskills botvieren op elk verticaal vlak dat op haar pad kwam. Vandaar tijd voor een nieuwe merknaam, die wél omschrijft wat ze doet: UpArt.
The only way is up, moeten we gedacht hebben toen we de nieuwe merknaam bedachten. Ze bekleedt elk verticaal vlak, ongeacht de hoogte, breedte of plaats. Ze zorgt voor het ontwerp, de uitvoering en de afwerking van een concept dat de verticale vlakken in en rond een gebouw vormgeeft. Die activiteit moest uiteraard benoemd worden. Hoe dan? Vertical concepts! Ze werkt van beneden naar boven of omgekeerd.
De impact
Gezien worden. Dat was de bedoeling. Zij zelf moest gezien worden, maar ook wat ze deed moest meer in de kijker komen. Folder en website liggen in lijn met wat ze doet; geen doorsnee kapvorm, wel één die de hoogte ingaat. Letterlijk dan. Ziet ze een gebouw dat wel wat opsmuk kan gebruiken? Dan steekt ze haar “love” card in de bus. Benieuwd wat dat precies is? Vraag er ons naar, we geven u graag wat meer uitleg!
Is uw merk ook aan een upgrade toe? We’re only one call away: 09 296 62 21! Niet zo’n babbelaar? Mailen kan ook: info@likeavirgin.be.
PS: Deze case valt onder de hoofdzonde “luxuria”. Luxuria is lust, een verlangen naar meer. Een gevel moet u niet noodzakelijk een mooiere look geven, maar oh wat een verschil het maakt als u het toch doet!
BTW: BE0538.982.181 — Privacy policy
Copyright © Like a Virgin 2024